0139 ( z6a9121)

Wrocław, fotografia na pokazie mody

WrocLOVE Luxury Fashion Event było wydarzeniem zorganizowanym przez projektantów mody we współudziale restauracji SELECTION. Na pokazie prezentowane były oryginalne projekty pięciorga projektantów. Odwiedź też profil organizatorów na Instagramie.

Kolekcje od projektantów mody

Zróbmy mały przegląd tego co mogliśmy zobaczyć i co pokazali projektanci. A przyznam że kolekcje były interesujące a modelki zaprezentowały je naprawdę profesjonalnie.

Mateusz Gurgul

Kolekcja inspirowana fauną i florą mórz i oceanów, ukazująca ich piękno oraz tajemniczość, częściowo utrzymana w duchu NoWaste. Sylwetki dopełniają autorskie akcesoria i obuwie wykonane technologią druku 3D.
instagram.com/gurgul_mateusz

Vogue by JenA

Kolekcja Celestial Symphony to poetycka oda do kobiecości, gdzie luksus splata się z delikatnością, a elegancja z boską siłą. Wieczorowe suknie, niczym rzeźby w ruchu, otulają sylwetki subtelnymi liniami i kunsztownymi detalami, tworząc kreacje, które są zarówno sztuką, jak i opowieścią. Każda suknia w tej kolekcji jest jak promień światła – rozświetla i podkreśla wewnętrzny blask, przemieniając modelki w współczesne boginie, pełne wdzięku, magii i nieziemskiego uroku. To moda stworzona, by zachwycać i inspirować – manifest piękna, które jest zarówno siłą, jak i delikatnością.
instagram.com/vogue.polska

Torri Design by Marta Płonka

Kolekcja Stellar Elegance łączy w sobie gwiazdorski blask, odwagę i nowoczesność z nutą klasycznego czaru, który zawsze pozostaje modny.
Stellar Elegance to kolekcja, która emanuje luksusem i wyrafinowaniem, będąca doskonałym połączeniem blasku, odwagi oraz ponadczasowej klasyki. Znajdziemy w niej odważne kroje i nowoczesne wzory, które zderzają się z delikatnymi, klasycznymi elementami nadającymi kolekcji harmonijny charakter.
Wyobraźmy sobie kolekcję, która jest jak marzenie każdej gwiazdy – pełna blasku, odwagi i nowoczesności, ale też z nutą klasycznego czaru, który nigdy nie wychodzi z mody.
Marka Torri Design specjalizuje się w kreacjach specjalnych, limitowanych kolekcjach z wyraźniejszymi elementami blichtru, które nawiązują do świata glamour Hollywood i Broadwayu, ale nadal trzymają się filozofii marki. Marka Torri Design może przywodzić na myśl elegancję i wyrafinowanie, a blichtr – to taki żywiołowy, iskrzący się akcent, który nadaje projektom marki odrobinę ekstrawagancji i teatralności.
instagram.com/torridesign

Maciej Pluta

Kolekcja, która łączy w sobie siłę sztuki i głęboką symbolikę, czerpie inspirację z twórczości Aliny Szapocznikow, wybitnej rzeźbiarki, której prace stały się osobistym manifestem życia i przemijania. Pierwsza część kolekcji nawiązuje do jej unikalnego podejścia do formy – delikatne, a zarazem odważne linie rzeźb przekształcają się w tekstylne dzieła sztuki. Druga część jest hołdem dla kobiet po mastektomii, przypominając o znaczeniu profilaktyki i siły ciała. Te rzeźbiarskie projekty mają na celu nie tylko podkreślenie piękna kobiecego ciała, ale także zachętę do regularnych badań, by zapobiegać tragediom, jakich doświadczyła sama Szapocznikow. Każdy element kolekcji to opowieść o odwadze, nadziei i sztuce życia.
instagram.com/m_pluta_official

Klaudia Klimas

W kolekcji PINKVERSE zawarłam swój ulubiony kolor i to na nim w tym roku skupiam całą swoją uwagę. RÓŻ – rozkładany na czynniki pierwsze przy zastosowaniu rozmaitych form, tkanin, technik i materiałów by uwydatnić każde jego spektrum. Chce podkreślić, ze to nie tylko ton przyjemny dla oka, ale również uświadomić odbiorcę, ze według psychologii ma on szczególną głębie. Budzi bezpieczeństwo, empatię , delikatność ,podnosi nastrój, zmniejsza poziom agresji. Symbolizuje subtelność , romantyzm oraz emocjonalne uzdrowienie. Uwielbiam kolory, to one charakteryzują moją twórczość, używam ich świadomie i wiem, ze mogą wpływać na naszą percepcję innych ludzi i nasze zachowanie wobec nich. A to właśnie mój ulubiony róż budzi najprzyjemniejsze odczucia związane z miłością, czułością i związkami – co więcej pomaga w redukcji napięcia oraz stresu. W ten sposób od lat komunikuje się ze swoim odbiorcą, przemycając go na każdym etapie swojej twórczości. Kolor ten stał się spoiwem łączącym kolekcje, którą oglądamy na wybiegu wraz z projektami dostępnymi w sklepie. Od dawna róż jest wiodącym kolorem mojej marki, któremu tak wiele zawdzięczam, który to pomógł odnaleźć mi swoją nisze i klienta. Niezmiennie już akcesoria do kolekcji stworzyła zaprzyjaźniona Marka ANUI, prowadzona przez Edytę Gąsior, które od 3 lat barwnie uzupełniają kolekcje na wybiegu!
instagram.com/klaudiaklimas.official

A poniżej mały backstage z kilkugodzinnych przygotowań do pokazu:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *